Végre van magyar szelfiautomata
![szelfi autómata coffee shop company](https://cdn.origo.hu/2023/12/mQoA-4p2Nu0AaF_acvnp2HIT_RC_NVSSZRr-jQrhQ8M/fill/1347/758/no/1/aHR0cHM6Ly9jbXNjZG4uYXBwLmNvbnRlbnQucHJpdmF0ZS9jb250ZW50LzE4MDliZGNjMjNkZjRiODhiYjM3NzBiZDhmZWFhYjM4.webp)
A fejlesztő, a Wire Corner Kft. a nemzetközi marketingtrendeket igyekszik meglovagolni. A fogyasztók a Selfie Official segítségével készíthetnek néhány szelfit vásárlás közben, majd megoszthatják a Facebookon vagy elküldhetik emailben, ezzel bekerül a szolgáltató adatbázisába. A Selfie Official biztonságos adatkezelést ígér a fogyasztóknak. „A klasszikus marketingeszközök, mint a plakátok és a hirdetések, azért is szorulnak ki a piacról, mert túl sok erőforrást kötnek le. A szelfizés a mindennapjaink része, és arra gondoltunk, hogy az üzleti kommunikációban is lehetne használni” – mondta el Gintli Sándor, a Wire Corner Kft. ügyvezetője az Üzletrésznek.
Főleg azoknak ajánlják a szolgáltatásukat, akiknek üzletpolitika a személyes kapcsolat a vásárlókkal, például kávézókban és fesztiválokon. A játékboltokban is látnak lehetőséget, mert a gyerekek biztosan szórakoztatónak találják a szelfiautomatát. Sőt, Németországból épp egy fodrászhálózattal tárgyalnak az együttműködésről.
A prototípuson tíz fejlesztő dolgozott körülbelül 3 hónapig, és a Coffeeshop Comapany üzletében avatták fel az Arena Plazaban. Szabó Gyula, a Coffeeshop Company Magyarországi vezetője azt reméli, hogy népszerű lesz az eszköz. Az újdonság ereje miatt vágott bele, persze örülne, ha forgalomnövekedést is hozna. A nyáron a hálózat összes magyarországi üzletében szeretnék bemutatni az eszközt.
Az automata informatikai hátterét az IBM biztosítja, a Vodafone pedig wifi kapcsolattal és SIM-kártyával állt a Selfie Official mögé. Mindkét cég úgy gondolja, hogy nagy lehetőségek vannak a hasonló innovációs megoldásokban. Egy kávégépbe épített SIM-kártyával például azt lehet figyelni, hogy mennyi kávét használnak egy főzéshez, és hogy lehet-e takarékosabban készíteni a kávét.