A Magyar Marketing Szövetség és az Internet Marketing Tagozat szeptember elsején elindította Az Év Honlapja pályázatot.
A „Honlapod a holnapod!” korunk alapigazságának tekinthető,
így a zsűri a kiválasztott weboldalakkal szeretne példát mutatni, hogy miként lehet komolyan venni az online jelenlétet, kiszolgálva ezzel az ügyfelek minden igényét. „A digitális jelenlét évek óta átalakulóban van, fejlődik. Idén rengeteg olyan pályázatot várunk, ami ezt a gondolkodást tükrözi, sőt ezt kihasználva a fejlesztők teljesen új, integrált platformokat működtetnek” – nyilatkozta Varga István, a pályázat alapítója.
A pályázatra 25 kategóriában várják a kizárólag magyar nyelvű honlapokat. Az Ifjúsági kategóriában a 14-18 év közötti tehetségek díjmentesen jelölhetik weboldalukat. Olyan kategóriák is vannak, mint kereskedelem, e-kereskedelem, B2B weboldalak, így a magyar kkv-szektor szereplői is versenybe szállhatnak.
A szervezők szeptember 1. és október 31. között fogadják a pályázatokat,
az ünnepélyes díjátadóra pedig december elején kerül sor Budapesten, ahol bemutatják 2015 legjobb honlapjait és kreatív megoldásaikat. Az elbírálásnál több szempont alapján értékelik a pályázatokat. Nem elég a megnyerő dizájn: a marketingkommunikáció és a digitális média területén elismert szakemberekből álló zsűri többek között az innovatív megoldásokat, az interaktivitás lehetőségeit, a navigációt és a releváns tartalmat is értékeli.