A programban a kis- és középvállalkozások magas hozzáadott értékű termékeiből, szolgáltatásaiból külpiaci kínálatot állítanak össze. Ezek a külpiacon bizonyítva zászlóshajóként utat nyithatnak további magyar cégek számára.
Kiemelt figyelmet kapnak a innovatív startup cégek, illetve segítik a határon túli magyar és az anyaország cégei közötti együttműködést
- mondta Ducsai-Oláh Zsanett. Hozzátette: a korábbi programokra, eszközökre építve még szélesebb lehetőséget nyújtanak a külpiaci jutáshoz.
A programban exportorientált stratégiát valósítanak meg, a legpiacképesebb iparágakban 20-30 már eddig is sikeres exportőrt további lehetőséghez segítik. A programban a kiváló magyar élelmiszerek külpiaci megjelenéséhez megalkották az Áldomás ernyőmárkanevet, amely a programhoz kapcsolódó magyar élelmiszeripar termékek egységes megjelenítését szolgálja.
A nemzetközileg is versenyképes technológiákat, vállalkozásokat is felkarolják, október 15-étől a kereskedőház tematikus weboldalán jelezhetik a projektgazdák külpiaci szándékukat. A programban
építenek a magyar származású külpiacon sikeres üzletemberekre is,
akik kapcsolataik, gazdasági súlyuk révén segítenének az anyaország cégeinek. Felhívást tesznek közzé a nagykövetségeken, a kereskedelmi hálózaton, hogy újabb magyar származású üzleti partnerekkel bővüljön a hálózat.