A magyar csapat eredményei:
Aranyérem
0
Ezüstérem
0
Bronzérem
1
HUNMagyarország
09:00KézilabdaBrazília-Magyarország
HUNPongrácz Bence
10:30CselgáncsIsmael Alhassane-Bence Pongracz
HUNPásztor Flóra
10:55VívásFlora Pasztor-Jacqueline Dubrovich
HUNAndrásfi Tibor
12:50VívásRuben Limardo-Tibor Andrasfi
HUNFucsovics Márton
13:30TeniszMarton Fucsovics-Rafael Nadal
HUNMarozsán Fábián
15:00TeniszFabian Marozsan-Ugo Humbert
HUNHámori Luca
17:22ÖkölvívásGrainne Walsh-Ana Hamori
HUNMagyarország
19:30VízilabdaFranciaország-Magyarország
NyílNyíl

Keresik az év kkv marketingesét

trófea
Vágólapra másolva!
A Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) idén alapította meg az Országos KKV Marketing Díjat, amellyel a szakmailag legjobb vállalkozói marketing kampányait és programjait kívánja elismerni a kkv marketing gyémánt védjeggyel.
Vágólapra másolva!

Őket várják

A szövetség azokat a startupokat, mikro-, kis- és középvállalkozásokat, valamint az általuk megbízott ügynökségeket és szolgáltató cégeket díjazza, amelyek szakmailag profi és sikeres marketingprojekteket és kampányokat valósítottak, valósítanak meg.

Az év marketingpartnere és marketingaktív vállalkozása díjat is átadják majd Forrás: MTI/EPA

Kulcsfontosságú a jó marketing

Egy jó kkv marketingtevékenység pozitív hatással van a vállalat arculatára, a termék, vagy szolgáltatás ismertségére és megítélésre. „A projekt szakmai támogatói tökéletesen egyetértettek abban, hogy a díj alapvető célja, hogy felhívja a figyelmet a kkv-k egyre intenzívebbé váló marketingtevékenységre, annak sokszínűségére, eredményességére. Továbbá a sikeres, hatékony marketingmegoldások széleskörű népszerűsítésével hozzájáruljon az igényes, szakmailag helyes gyakorlat elterjedéséhez, valamint segítse a tapasztalatcserét. Hiszen

egy jó marketingtevékenység pozitív hatással van az egész szervezetre, az ott dolgozókra és nem utolsó sorban az ország gazdaságára”

– nyilatkozta Hinora Ferenc, az MMSZ és a zsűri elnöke.

Kilenc kategóriában

Tartalommarketing, márkaépítés, direkt marketing, ügyfél-elégedettségi programok, design-kreatív, online felületen futó kampányok, közösségi médiamegoldások, egyéb digitális megoldások, illetve kis költségvetésű értékesítési célzatú integrált kampányok kategóriákban lehet nevezni.

Kitétel még, hogy 2014. január és 2015. szeptember között megvalósult projekteket várnak.

Egy szervezet több pályázatot is benyújthat, több gyémánt elismerést is szerezhet.

A gyémántokból lesz a díj

A pályázatok szakmai zsűri értékeli, és ítéli oda a „marketing gyémánt” díjakat. A „marketing gyémánt” díjak, védjegyek kategóriánkénti odaítélését követően dől el, hogy melyik vállalkozás lesz a „Az év marketingpartnere 2015” és melyik a „Az év marketingaktív Vállalkozása 2015”. Október 16-ig lehet nevezni, további információ a pályázat weboldalán olvasható.

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Origo Google News oldalán is!