Kerülje el ezt a 4 hibát

Egyiptom piac gazdaság bazár szuk
Egyptians walk past traditional lanterns known in Arabic as "Fanous", sold during the Muslim holy month of Ramadan, in the Saida Zeinab district in the capital Cairo, as the faithful prepare for the start of the holy month, on May 29, 2016. More than 1.5 billion Muslims around the world will start to celebrate Ramadan the first week of June, during which observant Muslims fast from dusk to dawn. / AFP PHOTO / MOHAMED EL-SHAHED
Vágólapra másolva!
Még mindig csak az ingyen reklámot látja a közösségi médiafelületekben? Még mindig csak a Facebookot használja? Még mindig nem a márkáját építi? Ha a vállalkozása beleesett az alábbi hibákba, itt az ideje, hogy változtasson a stratégiáján.
Vágólapra másolva!

Hiba nem kommunikálni eleget

Ha valahol, az ügyfélszolgálatban tényleg megkerülhetetlen a közösségi párbeszéd. Itt találja meg a vásárlóit a leggyorsabban. Miután mindenki éjjel-nappal konnektált, a várakozási idő mint olyan értelmetlenné vált. A panaszkezelésben az őszinteség, a tartalomban az érdekesség a nyerő.

Hiba túl sokat kommunikálni

Pontosabban saját magát fényeznie, és a közösség arcába tolni a promóciót. Egy-egy ajánlat természetesen belefér, okos arányérzékkel. De ha egyetlen kattintásra is világos, hogy az oldal üti az önreklámot reggeltől-estig, gyorsan elpártolnak. Ne felejtse el, a felhasználónak nincs szüksége az erőszakos marketingre, a cégének viszont szüksége van a felhasználókra.

Nem spórolhatja meg, hogy a legmenőbb piacon állítsa fel a standját, és ez ma a közösségi média. De ha már kint van a piacon, ne kiabáljon folyamatosan Forrás: AFP/Mohamed El-Shahed

Hiba nem aktivizálni őket

Nem elég posztolni a remek infografikát. Hívja fel a figyelmüket a különösen hasznos harmadik ábrára, ha azt akarja, hogy kattintsanak is rá. De ebben a kosárban (CTA, call to action) a legvonzóbb darab a videó. Nem véletlen, hogy a Facebook is rákattant, nem véletlen, hogy a Twitter felvásárolta a Vine-t 2012-ben, majd 2015-ben a Periscope-ot. Semmi nem mozgósít olyan hatékonyan, mint a lejátszás gomb.

Itt egy eszköz:

Egyetlen feltöltéssel akárhány videóplatformon elhelyezheti a videóját, ha a TubeMogult használja. Ha videókampányokban gondolkozik, különösen hasznos a metrikája, megtalálja rajta, melyik weboldalon melyik videót hányan és meddig nézték meg. Lényegesen megkönnyíti a dolgát, ha videókampányokra optimalizál.

Hiba túl sokat markolni

Megteheti, hogy egyszerre van jelen mindenhol, de sokkal jobban jár, ha kiválasztja a három legfontosabb felületet, és ott dolgozik meg tisztességesen a vásárlóiért. Inkább legyen emlékezetes három közösségi médiacsatornán, mint középszerű egy tucatnyin. Minél gyorsabban reagál arra, amit mondanak, annál erősebb kapcsolatot épít velük.

Itt egy eszköz:

Több mint 35 közösségi médiacsatornát felügyelhet rendezetten és időtakarékosan a Hootsuite segítségével. Az egyes profiljait egymás mellett, párhuzamosan áttekintheti. Így nagyon gyorsan átlátja a mindenkit foglalkoztató témákat, képbe kerül a trendekről, könnyen és természetesen tud párbeszédeket indítani a követőivel.

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Origo Google News oldalán is!