Ha valahol, az ügyfélszolgálatban tényleg megkerülhetetlen a közösségi párbeszéd. Itt találja meg a vásárlóit a leggyorsabban. Miután mindenki éjjel-nappal konnektált, a várakozási idő mint olyan értelmetlenné vált. A panaszkezelésben az őszinteség, a tartalomban az érdekesség a nyerő.
Pontosabban saját magát fényeznie, és a közösség arcába tolni a promóciót. Egy-egy ajánlat természetesen belefér, okos arányérzékkel. De ha egyetlen kattintásra is világos, hogy az oldal üti az önreklámot reggeltől-estig, gyorsan elpártolnak. Ne felejtse el, a felhasználónak nincs szüksége az erőszakos marketingre, a cégének viszont szüksége van a felhasználókra.
Nem elég posztolni a remek infografikát. Hívja fel a figyelmüket a különösen hasznos harmadik ábrára, ha azt akarja, hogy kattintsanak is rá. De ebben a kosárban (CTA, call to action) a legvonzóbb darab a videó. Nem véletlen, hogy a Facebook is rákattant, nem véletlen, hogy a Twitter felvásárolta a Vine-t 2012-ben, majd 2015-ben a Periscope-ot. Semmi nem mozgósít olyan hatékonyan, mint a lejátszás gomb.
Itt egy eszköz:
Egyetlen feltöltéssel akárhány videóplatformon elhelyezheti a videóját, ha a TubeMogult használja. Ha videókampányokban gondolkozik, különösen hasznos a metrikája, megtalálja rajta, melyik weboldalon melyik videót hányan és meddig nézték meg. Lényegesen megkönnyíti a dolgát, ha videókampányokra optimalizál.
Megteheti, hogy egyszerre van jelen mindenhol, de sokkal jobban jár, ha kiválasztja a három legfontosabb felületet, és ott dolgozik meg tisztességesen a vásárlóiért. Inkább legyen emlékezetes három közösségi médiacsatornán, mint középszerű egy tucatnyin. Minél gyorsabban reagál arra, amit mondanak, annál erősebb kapcsolatot épít velük.
Itt egy eszköz:
Több mint 35 közösségi médiacsatornát felügyelhet rendezetten és időtakarékosan a Hootsuite segítségével. Az egyes profiljait egymás mellett, párhuzamosan áttekintheti. Így nagyon gyorsan átlátja a mindenkit foglalkoztató témákat, képbe kerül a trendekről, könnyen és természetesen tud párbeszédeket indítani a követőivel.