A magyar csapat eredményei:
Aranyérem
0
Ezüstérem
0
Bronzérem
1
HUNMagyarország
09:00KézilabdaBrazília-Magyarország
HUNPongrácz Bence
10:30CselgáncsIsmael Alhassane-Bence Pongracz
HUNPásztor Flóra
10:55VívásFlora Pasztor-Jacqueline Dubrovich
HUNAndrásfi Tibor
12:50VívásRuben Limardo-Tibor Andrasfi
HUNFucsovics Márton
13:30TeniszMarton Fucsovics-Rafael Nadal
HUNMarozsán Fábián
15:00TeniszFabian Marozsan-Ugo Humbert
HUNHámori Luca
17:22ÖkölvívásGrainne Walsh-Ana Hamori
HUNMagyarország
19:30VízilabdaFranciaország-Magyarország
NyílNyíl

A VW 30 ezer dolgozójának mond fel 2020-ig

volkswagen VW autógyártás Kína
This picture taken on July 6, 2014 shows Chinese auto workers on the assembly line at the FAW-Volkswagen plant in Chengdu, southwest China's Sichuan province, during the visit of German Chancellor Angela Merkel. The plant, the second one in China, produced its first car in October 2011 and is now operating in full capacity with an expected production of 600,000 vehicles in 2014.. AFP PHOTO/GOH CHAI HIN
Vágólapra másolva!
Az intézkedés célja a költségcsökkentés és a nyereség növelése. A Volkswagen célja, hogy évente 3,7 milliárd eurót takarítson meg 2020-ig.
Vágólapra másolva!

A Volkswagen azt tervezi, hogy német gyáraiban 25 százalékkal növeli a termelékenységet az évtized végére, és több pénz fektet az elektromosautó-gyártásba. A Volkswagen tavaly kipattant dízelbotránya jócskán megtépázta a cég hírnevét.

A német vállalatnak nemcsak erkölcsi, de komoly anyagi kára is keletkezett.

Csak az Egyesült Államokban mintegy 15 milliárd dollárt kell kifizetnie különböző jogcímeken az amerikai autótulajdonosokat képviselő ügyvédekkel és a szövetségi kormánnyal júniusban létrejött egyezség alapján.

Volkswagen összeszerelő üzem Szecsuánban, Kínában Forrás: AFP/Goh Chai Hin

Az alku értelmében egyebek között az autók tulajdonosai választhatnak: a VW visszavásárolja, vagy megjavítja a manipulált járműveket.

A konszern erre a célra 10 milliárd dollárt fordít,

a visszavásárlási ár 5 és 10 ezer dollár közötti, egyebek között a gyártási évtől és a megtett kilométerek számától függően.

A legnagyobb európai autógyártót az amerikai környezetvédelmi ügynökség tavaly szeptemberben vádolta meg azzal, hogy olyan szoftvert telepített 482 ezer dízelüzemű járműbe, amely manipulálja a károsanyag-kibocsátás adatait.

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Origo Google News oldalán is!