Két dolog elengedhetetlen a sikerhez, írja az Entrepreneur. Meg kell találni az igazán feltűnő és beszédes képet, majd testre kell szabni.
A legfontosabb, hogy a kép a márka történetéről meséljen. Ha – optimista verzióban amíg – nincs vonatkozó saját márkafotó, ezek a legdrágább, legmenőbb stockoldalak:
Az itt található fotókért pedig fizetni sem kell:
Most pedig néhány szót arról, hogyan érdemes testre, pontosabban az aktualitásra szabni a képet.
A vízjel nagyon hasznos. Ha, és általában ez a cél, a poszt elindul virálisan, vezessen el a márkáig. Magát a képet módosíthatja a téma igényeihez mérten azzal, hogy kiemel egy részletet (zoom), hogy több képből vág össze egyet (kollázs), és elhelyezhet rajta fontos idézetet, esetleg a célnak megfelelő marketingüzenetet. Ekkor azonban figyeljen arra, hogy a kép legfeljebb ötödét foglalják el a szavak.
Ha ehhez applikációt venne igénybe, a cikk ezeket ajánlja telefonon:
Asztali gépen ügyesebben boldogul ezzel a két applikációval:
Mint mindenbe, ebbe is bele kell tanulni. Ne kísérletezzen élesben, kezdje semleges és nem aktuális fotókkal. Ha rászánja az időt, kitapasztalja, melyik appnak mi az előnye és a hátránya. Ettől csak felkészültebb lesz. És játéknak is nagyon szórakoztató.