Pálinkás Zsolt, a Tesco Magyarország működési ügyvezető igazgatója azt mondta, a Tesco-cégcsoport átalakítását célzó portfólió-átvizsgálás befejeződött. Dave Lewis, a Tesco-csoport vezérigazgatója júniusban, illetve októberben a munkatársaknak szóló videóüzenetben is megerősítette, hogy
a Tesco elkötelezett a közép-európai – ezen belül a magyar – vállalat jövőbeni fejlesztése mellett,
így ezeknek a spekulációknak nincsen valóságalapjuk – mondta az Agrárszektor.hu-nak.
Az előző év azonos időszakához képest az egész csoport forgalma, valamint értékesítési volumene nőtt. Ez bizakodásra ad okot,
de rengeteg tennivalónk van még
– mondta az ügyvezető igazgató.
A béremelésről azt mondta, a Tesco tavaly nyáron 3,5 milliárd forintot fordított bérfejlesztésre, ez átlagosan 11 százalékos béremelést jelentett 14 ezer nem vezető beosztású munkatársnak. De folyamatosan vizsgálják azokat a lehetőségeket, amelyekkel vonzó munkahely lehet a Tesco.
Folytatódik a bolt a boltban koncepció, vagyis hogy a vásárlók kihelyezett online terminálokon a Media Markt-üzletek kínálatából is válogathatnak. És tavalyi újítás a Közép-Európában elsőként Budaörsön bevezetett Scan&Shop rendszer: a vásárlók klubkártyájuk beolvasása után a bejáratnál elhelyezett Scan&Shop készülékekkel saját maguk szkennelhetik be a megvásárolni kívánt termékek vonalkódjait.
A szolgáltatás hamarosan újabb funkciókkal bővül: elindul
az okostelefonon történő szkennelés,
így egy ingyenes alkalmazás letöltése után a saját eszköz segítségével is lebonyolítható lesz a bevásárlás, illetve megnyitjuk a rendszert a Clubcard-kártyával nem rendelkező vásárlók számára is – mondta Pálinkás Zsolt.