Magyar startup nyomná le a YouTube-ot
![](https://cdn.origo.hu/2023/12/CqxA3jpwOEaF0d56NAgEwvlA6q0tf6zUVmRJAFYqqgM/fill/1347/758/no/1/aHR0cHM6Ly9jbXNjZG4uYXBwLmNvbnRlbnQucHJpdmF0ZS9jb250ZW50L2EzZTExMjVjNjYwNjQzNWJhYzE5YjcwMjQwMmYwYTNj.webp)
A nemrégiben indult Avorado alkalmazással rengeteg értékes és érdekes nyeremény talál majd gazdára. A nyereményekért bárki versenyezhet, aki a hirdető cég 30 másodperces reklámvideójának
megtekintése után részt vesz az egyperces ügyességi játékban. Ezzel a megoldással teljesen egyedülálló terméket teremtenek a mobilmarketing piacon.
A globális mobilhirdetési piac 2016-ban megközelítette 109 milliárd dollárt (28 ezer milliárd forintot),
az érték pedig idén év végéig becslések szerint további 25 százalékkal növekszik. A digitális reklámpiacon belül a mobilmarketing részaránya 2020-ra megközelítheti a 75 százalékot. Ezt a piacot szeretné meghódítani teljesen innovatív megoldásával az Avorado.
Szucsányi-Borza Sebestyén az ötletgazda elmagyarázta, hogy egy YouTube videóhirdetés megtekintése átlagban 15 cent-be (kb. 40 forintba) kerül a hirdetőnek megtekintésenként, ezzel szemben az Avorado felületén
egy videómegtekintés átlagára 10 forint, amit magával a termékkel, vagy szolgáltatással fizet ki a hirdető.
Az Avorado-ban egy bizonyos megtekintés szám felett indulhat a verseny a nyereményért. Például, ha egy nyeremény 10.000 forint értékű, akkor 1000 felhasználónak kell megnéznie minimum a videót, ahhoz, hogy elinduljon a verseny.
Ha ez a minimum megtekintés szám nem jön össze, a hirdetőnek nem kell fizetnie.
A játék maga a ritmusérzéket, koncentrációt és a reakcióidőt méri, újrapróbálkozni nem lehet, minden versenyzőnek egyenlő esélye van a győzelemre, aki a legjobb, az kapja a nyereményt. A startup célja az év végére az 1000-2000 felhasználó. Az alkalmazás egyenlőre csak iOS-en érhető el.