A magyar csapat eredményei:
Aranyérem
6
Ezüstérem
7
Bronzérem
6

Magyar startup nyomná le a YouTube-ot

Vágólapra másolva!
Avarado néven fejlesztett videós mobilmarketing alkalmazást egy magyar startup. A mobilhirdetésekre épülő alkalmazásban van potenciál, hiszen 2016-ban ezzel mintegy 109 milliárd dollár árbevételt generáltak a cégek világszerte, idén ez még várhatóan 25 százalékkal növekszik majd. Ezt a piacot célozza a tejesen egyedi magyar megoldás, amelynek lényege, hogy a felhasználók reklámvideók megtekintését követően részt vehetnek a hirdetők által felajánlott nyereményekért folytatott játékos versenyben.
Vágólapra másolva!

A nemrégiben indult Avorado alkalmazással rengeteg értékes és érdekes nyeremény talál majd gazdára. A nyereményekért bárki versenyezhet, aki a hirdető cég 30 másodperces reklámvideójának
megtekintése után részt vesz az egyperces ügyességi játékban. Ezzel a megoldással teljesen egyedülálló terméket teremtenek a mobilmarketing piacon.

A globális mobilhirdetési piac 2016-ban megközelítette 109 milliárd dollárt (28 ezer milliárd forintot),

az érték pedig idén év végéig becslések szerint további 25 százalékkal növekszik. A digitális reklámpiacon belül a mobilmarketing részaránya 2020-ra megközelítheti a 75 százalékot. Ezt a piacot szeretné meghódítani teljesen innovatív megoldásával az Avorado.

Forrás: Avorado

Szucsányi-Borza Sebestyén az ötletgazda elmagyarázta, hogy egy YouTube videóhirdetés megtekintése átlagban 15 cent-be (kb. 40 forintba) kerül a hirdetőnek megtekintésenként, ezzel szemben az Avorado felületén

egy videómegtekintés átlagára 10 forint, amit magával a termékkel, vagy szolgáltatással fizet ki a hirdető.

Az Avorado-ban egy bizonyos megtekintés szám felett indulhat a verseny a nyereményért. Például, ha egy nyeremény 10.000 forint értékű, akkor 1000 felhasználónak kell megnéznie minimum a videót, ahhoz, hogy elinduljon a verseny.

Ha ez a minimum megtekintés szám nem jön össze, a hirdetőnek nem kell fizetnie.

Forrás: Avorado

A játék maga a ritmusérzéket, koncentrációt és a reakcióidőt méri, újrapróbálkozni nem lehet, minden versenyzőnek egyenlő esélye van a győzelemre, aki a legjobb, az kapja a nyereményt. A startup célja az év végére az 1000-2000 felhasználó. Az alkalmazás egyenlőre csak iOS-en érhető el.

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Origo Google News oldalán is!