A cég 2013-as alapításakor Will Shu és Greg Orlowski maga szállította ki az ételeket a megrendelőnek, és annak ellenére, hogy a vállalkozásuk már 2 milliárd dollárt ér, Shu kéthetente továbbra is szállítónak áll saját cégénél.
Még mindig kéthetente besegítek, és így megértem, mint gondolnak a vendéglők, az ügyfelek vagy a szállítók, ez pedig felbecsülhetetlen"
– nyilatkozta Shu a CNBC Make It műsorában. Ez rendkívül fontos szempont a cégnél, ami hasonlóan működik, mint az Uber, és ami ennek megfelelően folyamatos vizsgálat alatt áll.
Shu elmondta, hogy a szállítóként szerzett tapasztalatokból leszűri, hogy mit is szeretnének a cég megrendelői, vagy a munkatársak és amikor visszatér vezetői teendőihez, ezeken tud változtatni.
„Senki sem szokott felismerni" – tette hozzá Shu.
A londoni székhelyű Deliveroo jelenleg több mint 13 ezer munkavállalóval, és további 7 ezer szállító munkatárssal dolgozik közösen a világ 12 országának több mint 150 városában.
Shu elmondta, hogy nem akart soha híres vállalkozó lenni, csupán az ételek iránti szenvedélyét szerette volna megvalósítani,
és hogy mások is finom ételeket ehessenek, amiket gyorsan kiszállítanak. Majd hozzátette, hogy a legfontosabb egy jó vállalkozáshoz, az az, hogy azzal foglalkozzunk, amit szeretünk.