Az új diétás kóla ízek „elég merészek és eléggé érdekesek" ahhoz, hogy az új generációt is érdekelje – magyarázta a cég vezérigazgatója, James Quincey, aki tavaly május óta tölti be ezt a posztot. Majd hozzátette, hogy rengeteget tanultak a technológiai iparágtól, ahol mindig akad valami javítanivaló, és ezáltal mindig a fejlesztésre kell koncentrálni.
A négy új íz különleges elnevezéseket is kapott: Feisty Cherry, Twisted Mango, Ginger Lime és Zesty Blood Orange, vagyis Energikus Cseresznye, Csavaros Mangó, Gyömbér Lime és Lendületes Vérnarancs.
Nem kell tökéletesnek lennie, inkább tegyél le valami újat az asztalra, aztán ha kell, tanulj a hibájából, majd tedd jobbá"
– nyilatkozta Quincey.
A Coca Cola rendkívül sok termékénél alkalmazta ezt a megoldást, nemrég újrapozícionálták a Coke Zero és Coke Zero Sugar termékeket, és ez meglepően kifizetődőnek bizonyult mivel
az első negyedéves eladások kétszámjegyűre növekedtek, valamint a kávé és tea értékesítés is további öt százalékkal emelkedett.
A Wall Street nem volt lenyűgözve a Coca Cola eredményeitől, annak ellenére sem, hogy az összértékesítés és a nyereség meghaladta az előrejelzéseket. Ugyanakkor a részvények a hét elején közel két százalékkal estek, ami idén, összességében már hat százalékos csökkenést jelent.
Pablo Zuanic, a Susquehanna Financial Group elemzője szerint elősegítette az értékesítés növekedését az a tény is, hogy Észak-Amerikában csökkentek a termékek árai.
Az elmúlt öt évben a Coca Cola állománya lemaradt a csúcsteljesítményű Pepsi-től, aminek már van egy felfutó, virágzó rágcsálnivaló iparága is a birtokában.