A Szilícium-völgyi cégnél sokkal több munka van, ami a cég működtetéséhez kell, mint a fejlesztő programozás. És a Google hajlandó is ezt magas fizetéssel honorálni, függetlenül attól, hogy ki milyen szakterületen dolgozik.
A marketingigazgató feladata, hogy megmutassa, milyen lehetőségeket kínál a cég.
Ez magában foglalhatja a konferenciákat, prezentációt, blogbejegyzéseket, valamint tévés reklámokat is. Ebben a munkakörben 234.741 dollár az éves fizetés, vagyis 63,9 millió forint.
A Google vezető szoftvermérnökei a vállalat legmagasabban fizetett alkalmazottai közé tartoznak.
A mérnököktől elvárás, hogy vezető szerepet vállaljanak technikai körökben az adott részlegekben,
függetlenül attól, hogy a YouTube, az AdWords vagy a vállalat bármely más részlegénél dolgoznak. Ennél a munkakörnél az éves fizetés 242.500 dollár, az az 66 millió forint.
A cég elvárja az igazgatóitól, hogy
kiváló vezetői képességekkel rendelkezzen, miközben saját csapatát képes irányítani és egyetlen célra összpontosítani.
Ezt azonban jól meg is fizeti: évente 247.500 dollár (67,4 millió forint) jár ezért a munkakörért.
A termékkezelők a kezdeti pont minden Google-projektnél. Kapcsolatba lépnek az értékesítéssel, a szoftverfejlesztőkkel, a marketingmenedzserekkel és a projekt minden más részlegével.
Több olyan Google-termék is elérhető, amely egy jó termékmenedzser nélkül nem létezne.
Az éves fizetés ennél a munkakörnél 253.905 dollár, azaz 69,1 millió forint.
Ebben a pozícióiban tevékenykedők felügyelik a vállalat minden mérnöki aspektusát, és ehhez legalább tíz év vezetői tapasztalat szükséges. Ezt a tapasztalatot meg is fizeti a Google, méghozzá évente 283.591 dollárral (77,2 millió forint).