Közzétette a második negyedévre vonatkozó jelentését a Grubhub. Ebből az derül ki, hogy a cég eladásai ötven százalékkal emelkedtek, miközben a bevétele megduplázódott a második negyedévben.
A Grubhub továbbá számos nagyobb nemzetközi étteremláncokkal, valamint helyi éttermekkel is szorosan együttműködik.
Korábban már bejelentették, hogy
a Yum! vállalattal folytatott egyeztetés után ezentúl a KFC, a Taco Bell és a Pizza Hut gyorséttermekkel is partneri kapcsolatban állnak.
Szerdán jelentették be, hogy hamarosan tovább fog bővülni a partnert éttermek számít, mivel a cég nemrég felvásárolta a LevelUp amerikai mobil rendelési- és fizetési szolgáltatásokat kínáló vállalkozást.
A LevelUp segíti az éttermeket a digitális fizetési szolgáltatások és a vásárlói hűségprogramok fejlesztésében – közel kétszáz partnerrel rendelkezik.
A Grubhub vezérigazgatója, Matthew Maloney elmondta, hogy a LevelUp éttermi kapcsolatai volt a legfontosabb ok, amiért a GrubHub úgy döntött, hogy 390 millió dollárét felvásárolja azt.
A vállalat továbbra is új szállítási helyszínekkel bővíti szolgáltatását, a közelmúltban már Santa Barbara, Reno, Scranton és Spokane városában is vállalnak házhozszállítást.
A Grubhub pénzügyi igazgatója, Adam DeWitt elmondta, hogy a kisebb városokkal való bővítés fontos része a vállalat stratégiájának – különösen azért, mert az élelmiszerszállítási szegmens meglehetősen széttagolt.