„2000 áprilisában a SuperShop program a pontok gyűjtésével és beváltásával indult. Ma már azonban – a folyamatos fejlesztéseknek köszönhetően – egy vásárlói lojalitást erősítő, összetett rendszerré nőtte ki magát. A hűségprogram központi eleme a SuperShop kártya, amelynek segítségével a kártyabirtokosok pontjai a vásárlást követően mindenkinek a saját, banki biztonsággal rendelkező pontfolyószámláján gyűlnek, és korlátozás nélkül felhasználhatóak" – mondta Maczelka Márk, a Spar Magyarország Kereskedelmi Kft. kommunikációs vezetője.
A nyolcszoros SuperBrands, hétszeres Business SuperBrands díjas törzsvásárlói program nemcsak a vásárlók, hanem az ahhoz csatlakozó partnerek számára is számos előnyt biztosít.
Működése során ugyanis létrejött az FMCG-szektor egyik legnagyobb, kizárólag a program résztvevői számára elérhető és folyamatosan aktualizált fogyasztói adatbázisa. A SuperShop informatikai rendszere pedig megszerezte az ISO 27001 tanúsítványt.
Jelenleg a magyar háztartások több mint fele rendelkezik SuperShop kártyával és hetente csaknem 1,8 millió alkalommal használják is azt.
A SuperShop kártyák száma 2018 őszére várhatóan eléri a 3 milliót. Üzlethálózatuk fejlődésével ma már 33 Interspar, 346 szupermarket, és immár 154 Spar franchise áruházban használható a SuperShop kártya.