A jövő év elejére a cég kínálatának egyötöde teljesen új termékekből áll majd. A vásárlók a legnagyobb változásokat a frissáru-részlegen fogják tapasztalni. Az újdonságok között egyebek között vegetáriánus gombócok, szeletelt gyümölcsök, organikus csirkemellhúsok szerepelnek majd.
A választék átalakítása révén a friss áruk részaránya 40 százalékkal fog emelkedni a diszkontlánc áruházaiban.
A termékkínálat megújításával párhuzamosan az Aldi 5,3 milliárd dollárt fordít – jelenleg 1800 egységből álló – egyesült államokbeli hálózatának fejlesztésére. Ezt az összeget részben az áruházak átalakítására fordítják,
3,4 milliárd dollárból pedig 800 új üzletet létesítenek az elkövetkező négy évben.
Az elmúlt időszakban elért növekedésnek köszönhetően a német tulajdonú diszkonthálózat jó úton halad, hogy a boltok számát tekintve 2022-re a harmadik legnagyobb lánccá váljon az USA piacán a Walmart és a Kroger mögött.
Az elmúlt öt évben kétszeresére növeltük a forgalmunkat, és az elkövetkező öt évben ismét szeretnénk megduplázni az árbevételünket
– nyilatkozta a Business Insidernek Jason Hart, az Aldi US vezérigazgatója. Emellett azt is kiemelte a lapnak, hogy az élelmiszer-kiskereskedelem az átalakulás időszakát éli, hiszen egyrészt változóban vannak a fogyasztói szokások, másrészt az újabb üzlettípusokkal szemben a hagyományos szupermarketek egyre inkább veszítenek piaci pozícióikból.