A magyar csapat eredményei:
Aranyérem
0
Ezüstérem
0
Bronzérem
1
HUNMagyarország
09:00KézilabdaBrazília-Magyarország
HUNPongrácz Bence
10:30CselgáncsIsmael Alhassane-Bence Pongracz
HUNPásztor Flóra
10:55VívásFlora Pasztor-Jacqueline Dubrovich
HUNAndrásfi Tibor
12:50VívásRuben Limardo-Tibor Andrasfi
HUNFucsovics Márton
13:30TeniszMarton Fucsovics-Rafael Nadal
HUNMarozsán Fábián
15:00TeniszFabian Marozsan-Ugo Humbert
HUNHámori Luca
17:22ÖkölvívásGrainne Walsh-Ana Hamori
HUNMagyarország
19:30VízilabdaFranciaország-Magyarország
NyílNyíl

Be akarták tiltani a McDonald’s reklámját

McDonald's éttermek fura helyeken, Happy Meal McDonalds, Texas
Vágólapra másolva!
Az ASA, vagyis a Hirdetések Szabványügyi Hatósága engedélyezte a gyorsétteremlánc reklámját, ugyanakkor tiltólistára tette a KFC és a Kellog's reklámokat.
Vágólapra másolva!

A McDonald's hosszú ideje dolgozik azon, hogy ételei, különösen a gyerekeknek szánt ételek egészségesebbek legyenek: csökkentette a gyerekeknek szánt élelmiszerekben lévő cukor, zsír és só mennyiségét egyaránt. Ugyanakkor sokan még mindig úgy vélik, hogy a vállalat csupán egészségtelen ételeket árul.

Illusztráció Forrás: Flickr / Paul Adonis Hunter

A Hirdetések Szabványügyi Hatósága elutasította azt a panaszt, hogy egy Pokémon témájú Happy Meal hirdetés, ami Chicken McNuggets termékeket tartalmaz, ne lehessen reklámozni gyerekműsorok között - írja a Guardian.

Az Egyesült Királyság szabályai szerint ugyanis nem lehet olyan, gyerekeknek szánt hirdetést leadni, ami magas zsír-, cukor-, és sótartalommal rendelkezik.

– nyilatkozta a hatóság.

Ugyan az ügyfelek rendelhetik sajtburgerrel és cukros üdítővel a menüt, a McDonald's nem ezekkel reklámozza a terméket, így betartják az ország szabályozását.

Illusztráció Forrás: McDonald's YouTube

A McDonald's szóvivője elmondta, hogy a cég elfogadja az ország szigorú törvényeit a gyerekeknek szóló reklámozás terén, és marketing stratégiájukkal igyekeznek segíteni a családokat abban, hogy az általuk kínált egészséges lehetőséget válasszák.

Ez év második felében a kormány egy konzultációs programot indít annak érdekében, hogy csökkentsék a gyermekkori elhízás egyre növekvő terjedését.

A konzultáció során olyan intézkedéseket is megvizsgálnak, mint az egyet fizet kettőt kap akciók, vagy a cukorkák és csokoládék elhelyezkedése az üzletek polcain.

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Origo Google News oldalán is!