2018 tavaszától megújuló borbeszerzési stratégia jellemzi a vállalatot, amelynek fókuszában egyrészt
a legismertebb és a vásárlók által legkeresettebb magyar borászatok termékei állnak.
Az üzletek polcain egyre több az exkluzív, neves termelők által, kizárólag az áruházlánc számára palackozott bor.
A vállalat célja, hogy az új borstratégia révén a vásárlók a cég borkínálatát is a minőséggel azonosítsák: bármelyik palackra is esik a választásuk, minőséget kapnak, és a pénztárcájukat sem terheli meg majd a választásuk, hiszen az áruházlánc borkínálatában a legolcsóbb palack 379 forintba, míg a legdrágább 1 499 forintba kerül az állandó termékek közül.
Az áruházlánc új borstratégiájának köszönhetően országszerte megugrott a minőségi borok forgalma az diszkontlánc üzleteiben, és az őszi borkampány, illetve az év végére összeállított stratégia további ígéretes növekedést jósol a szegmensben.
A diszkontáruházlánc állandó borkínálatának 39 százaléka fehér, 15 százaléka rozé, valamint 47 százaléka vörösbor.
Az őszi szezonban a cég tovább szélesíti majd a borkínálatot, különböző borvidékekről az ismert borászatoktól újabb kiváló tételek várhatóak.
Az áruházlánc továbbra is törekszik arra, hogy lehetőleg közvetlenül a pincészettől vásároljon,
így biztosítva és megalapozva a magyar termelőkkel történő hosszú távú együttműködést.
Nyugat-Európában már egyértelműen tapasztalható trend, hogy egy pincészet kimondottan egy áruházlánc számára palackoz bizonyos tételeket, biztosítva a megadott fajtaösszetételre a kizárólagosságot. Magyarországon mind a borászatok, mind pedig az áruházláncok kezdik felismerni az ilyen együttműködésekben rejlő kölcsönös előnyöket és presztízst.
A borkiválasztás egy háromlépcsős, vakkóstolós folyamat, amely során a szakmai szempontokat és a vásárlóközönség elvárásait egyaránt figyelembe veszik.
Mindemellett az áruházlánc beszállító partnereivel a hosszú távú együttműködésekre törekszik, marketingtevékenységével erősíteni kívánja partnerborászatai hírnevét.
A borstratégia fontos eleme továbbá, hogy folyamatosan követik az eladásokat és a vásárlói visszajelzéseket, és ezek figyelembevételével alakítják a további kínálatot.