Korábban már számos cég beszámolt az úgynevezett Markle-effektusról, vagyis arról, hogy ha Harry herceg felesége felveszi egy kevésbé ismert márka ruhadarabját vagy kiegészítőjét, olyan sokan követik példáját, hogy az megmutatkozik a vállalkozás forgalmi adataiban is.
A sussexi hercegné két alkalommal is viselte az Outland Denim nadrágját, és ennek köszönhetően
a cég eladásai rekordot döntenek, így harminc új varrónőt kell alkalmazniuk kambodzsai termelési részlegükön.
A cég Twitteren jelentette be, hogy a felvételiztetést már meg is kezdték.
A vállalat emellett kifejtette honlapján, hogy a fiatal női munkavállalókkal szembeni tisztességes bánásmódra és javadalmazásukra helyezik a hangsúlyt, és ezzel követendő példát kívánnak állítani a többi ruhaipari cégnek.
A társaság kifejezetten a mélyszegénységben élő és veszélyeztetett helyzetben lévő nők támogatásával foglalkozik, továbbá az alapanyagokat etikus módon, környezetbarát megoldással állítják elő.
Így csak hab a tortán, hogy Meghan Markle a farmernadrág mellé olyan, környezetbarát és újrahasznosított termékeket viselt, mint a műanyag palackokból készült ruhák.
Nem ez az első alkalom, hogy a sussexi hercegnének köszönheti egy cég a nagyobb érdeklődést termékei iránt. Szintén friss hír, hogy a Markle által viselt John Lewis sárga ruha forgalma a tavalyi eladásokhoz képest több mint négyszeresére emelkedett, köszönhetően annak, hogy az asszony nyilvánosan szerepelt abban.