Samantha Barry főszerkesztő szerint a divat és életmód magazin célközönsége a digitális világban tevékeny.
Ugyanakkor a magazin évente két gyűjteményes számot kinyomtat majd.
Korábban a brit Glamour magazin is hasonló lépésre szánta el magát, döntésüket a nyomtatott médiaipar csökkenő reklámértékesítésével magyarázták – állítja a BBC.
Az amerikai Glamour utolsó nyomtatott példánya 2019 januárjában érkezik. A szóvivő elmondta, hogy a magazin megduplázza majd digitális tartalmait és új, ambiciózus projekteket indít.
Condé Nast – aki olyan magazinok tulajdonosa, mint a Vogue vagy a GQ – leállította a Self és a Teen Vogue magazinok nyomtatását is, ugyanakkor a Vanity Fair vagy a New Yorker továbbra is a nyomdából kerül az utcákra.
Az Advance Publications tulajdonában lévő amerikai lapcsoport tavaly mintegy 120 milliárd dolláros veszteséget könyvelt el – írja a Financial Times.