"Azzal, hogy egy olyan erős márka, mint a Costa Coffee a portfóliónk részévé válik, lehetőségünk nyílik még több alkalommal italt kínálni fogyasztóinknak, valamint még szorosabbra fűzhetjük együttműködésünket vevőpartnereinkkel minden értékesítési csatornán. Jól felépített infrastruktúrával, folyamatokkal, tapasztalattal és tudással rendelkezünk a kávé kategóriában, vagyis minden adott ahhoz, hogy élni tudjunk az előttünk álló nagyszerű lehetőséggel." - mondta Zoran Bogdanovic, az italgyártó vállalat vezérigazgatója
Az italok között a kávé az egyik legjövedelmezőbb, leggyorsabb árbevétel- és nyereségnövekedést generáló termék.
Sokmilliárd dolláros árbevételt termel ez a kategória a cég által lefedett 28 országban, és az előrejelzések szerint még mindig évente 4 százalékkal növekszik a forgalma.
A The Coca-Cola Company 2019 januárjában vásárolta meg a Costa Coffee-t, majd a piacszerzésre fókuszálva elsősorban a kávéautomaták és a fogyasztásra kész italok piacán növelte üzleti aktivitását.
A Costa Coffee jelenleg piacvezető Nagy-Britanniában, de egész Európában, a Távol-Keleten, a Közel-Keleten és Afrikában is rendkívül népszerű.
"Nagy várakozásokkal tekintünk együttműködésünkre, amelynek révén kiváló kávénkat még több fogyasztóhoz juttathatjuk el" - mondta az együttműködésért felelős vezető, Jennifer Mann.