A pénzintézet tanulmánya a világ kétszáz nagyvárosát vizsgálta a turisták kiadásai alapján. A rangsort az alapján állították fel, hogy
2018-ban hány nemzetközi turista töltött el legalább egy éjszakát az adott területen.
2018-ban ismét az Egyesült Államokban található városokba utaztak a legtöbben: a turisták 9,9 százaléka választotta, ugyanakkor Ázsiát az elmúlt tíz évben jelentős növekedést mutatott.
Például Kína (Hongkong és Makaó nélkül) 2009-ben a hetedik célállomás volt az utazók körében, ám a mostani tanulmányban már a második a rangsorban.
Eközben Dél-Korea és Tajvan elsőként került be a tízes listába, miközben Japán két helyet esett vissza.
Ez a tíz, turisták által leginkább kedvelt ország:
Ebbe a tíz országokba érkező utazók tették ki a világ turistáinak közel felét,
az az 49,1 százalékát, miközben az összes kiadás 48,4 százalékát költötték el ezeken a helyeken.
Rupert Naylor, a Mastercard ázsiai és csendes-óceáni részlegének alelnöke szerint a térség turisztikai értéke tovább növekedett, ám még mindig jelentős mértékben kihasználatlan.