A Dealz a Poundland nevű, 1990-ben alapított diszkonthálózathoz tartozik. A vállalatnak jelenleg 900 üzlete van és mintegy 18 ezer alkalmazottat foglalkoztat. A lengyel kiskereskedelmi piacra tavaly léptek be.
Azóta a Dealznek már 27 üzlete nyílt, és a jelek szerint, nem lassít terjeszkedési ütemén. A hálózattal eddig elsősorban Írországban és Spanyolországban lehetett találkozni. Az üzletekben nemcsak élelmiszereket, hanem háztartási termékeket, játékokat, sőt, bútorokat is lehet venni.
Különlegességét az adja, hogy számos terméket rögzített, azonos áron lehet megvásárolni.
Az alig 12 hónap alatt gyors sikert elérő lánc akár még komoly fejfájást is okozhat a brit Tescónak, amely a kelet-közép-európai régióban az utóbbi időben gyengélkedik, különösen Lengyelországban. Ennek látványos jelei voltak a boltbezárások és ezek kapcsán az alkalmazottak elbocsátása.
Ugyanakkor - ahogy az Origo megírta - a vállalat hivatalosan nem tervezi a régió feladását. Azt még a vállalatvezetés is elismeri, hogy a térség országaiban kihívásokkal küzd, de a nemrégiben közölt információk szerint, az itteni piac feladásával szemben, továbbra is új befektetésekben gondolkodnak.