Az ezer ember megkérdezésével készült felmérés szerint az olyan felhasználók 6,5 százaléka, akik Netflix és Disney+ előfizetéssel is rendelkeznek le fogja mondani a Netflix előfizetését a vetélytárs javára.
Nat Schindler és Justin Post elemzők azonban erősen kételkednek abban, hogy a lemondással fenyegetőző felhasználók valóban elpártolnak a világ legnagyobb streaming szolgáltatójától.
Ugyan a Bloomberg korábban beszámolt arról, hogy 10 nappal a Disney+ megjelenése után tényleg nőtt a Netflix előfizetést lemondók száma, azonban nem olyan arányban, mint azt a Bank of America felmérése mutatja.
Ha viszont mégis ilyen arányban pártolnának el a Netflix mellől a felhasználók, úgy a Wall Street-i elemzőknek módosítaniuk kellene a Netflix-szel kapcsolatos bevételi előrejelzésüket.
A Bank of America a felmérés ellenére is úgy gondolja, hogy továbbra is remek üzlet a Netflix-be fektetni és ha a részvény olyan jól teljesít majd, mint ahogyan azt Post és Schindler jósolják, akkor a befektetők 35 százalékos profittal zárhatnak a következő 12 hónapban.