A legtöbb kávézóba azonban nem térhetnek be a vásárlók, csak átvehetik rendeléseiket – írja a Business Insider.
A Starbucks az Egyesült Államokban és Kanadában a boltok több mint felét bezárta a koronavírus-járvány miatt, és csak azok az üzletek maradtak nyitva, ahol autós megrendelést tudtak felvenni. Ugyanakkor ezek a kávézók is több mint 25 százalékos forgalomcsökkenésről számoltak be.
Kevin Johnson vezérigazgató a befektetőkkel folytatott beszélgetés során elmondta, hogy jelentős változtatások jönnek a kávézókban
A vállalat nagyobb hangsúlyt fektet a mobil megrendelésekre, amit az újonnan kialakított átadópontokon is fel lehet majd venni. Továbbá olyan területeket is létrehoznak, ahol
a vásárlók elfogyaszthatják italaikat anélkül, hogy belépnének a Starbucks kávézó területére.
Csak kevés üzlet nyílik meg teljes egészében a vásárlók előtt:
ezekben az üzletekben nem lehet majd leülni. Több helyszín is csatlakozik az Uber Eats ételkiszállítási hálózatába.
Valamint a műszakok kezdetekor az alkalmazottak hőmérsékletét is mérik, illetve új higiéniai és biztonsági előírásokat vezetnek be.
A Starbucks közölte, hogy a legutóbbi negyedéves bevétele hatmilliárd dollár volt, ami öt százalékos csökkenés az előző év azonos időszakához képest. A vállalat becslése szerint mintegy 915 millió dollárt veszített a járvány következtében.