Nagyot ment a Disney részvénye szerdán, a tőzsdezárás utáni kereskedésben. A vállalat papírja 7 százalékot emelkedett, miután a menedzsment közölte,
a Disney+ streaming szolgáltatásának előfizetői száma átlépte az 50 milliót. Ez pedig majdnem kétszerese a február 4-én közzétett, 26,5 milliós szintnek
– írja a CNBC.
Akkor a Disney vezérigazgatója, Bob Iger közölte, az előfizetők nagyjából 20 százaléka a Verizonnal kötött partnerségből adódik. A Disney+ ugyanis egy évig ingyenes hozzáférést biztosít bizonyos Verizon ügyfeleknek.
Az elmúlt két hét során a Disney+ szolgáltatása beindult az Egyesült Királyságban, Franciaországban, Németországban, Olaszországban, Spanyolországban, Ausztriában, valamint Svájcban. Ezen kívül a múlt héten a szolgáltatás elindult Indiában is.
Mindazonáltal általában is látszik, hogy az emberek sokkal több időt töltenek online, ahogy világszerte milliók maradnak tartósan otthon a járvány miatt. A Verizon webes forgalma például egyetlen hét alatt 20 százalékkal emelkedett.
Március 31-én pedig a Nielsen számolt be arról, hogy az online műsor streamelés 22 százalékkal emelkedett egyetlen hét alatt
– a március 16-i héten. A jelentés szerint a legtöbben a Netflixet használták az elérhető platformok közül.
A Netflix egyébként nettó 8,8 millió új felhasználót szerzett 2019 utolsó negyedévében, akik közül 8,33 millió nemzetközi, vagyis az USA-n kívüli előfizető volt. Akkor a vállalat globális felhasználóinak száma átlépte a 167 milliót, akik közül 60,4 millió származott az Egyesült Államokból. A Netflix 2007-ben indult, és 2014-ben tudta átlépni az 50 milliós előfizetői számot.