Kiderült, hogy a népszerű üdítőitalgyártó óriás, a Coca-Cola egy lépéssel közelebb került az első booze, azaz alkoholt is tartalmazó italmárkájának bevezetéséhez.
A cég ugyanis az EH Canning Co nevet védjegyeztette be a szabadalmi hivatalnál,
méghozzá az alkohol kategória alatt, bár a szabadalom egyébként lefedi az ásványvíz, a gyümölcsital és az alkohol kategóriákat, ideértve a sört is.
A hírről eredetileg beszámoló The Grocer portál azt is tudni véli, hogy az ikonikus italgyártó
„hard seltzer"-t gyártana, ami egy manapság igen kelendő, gyümölcs ízesítésű szénsavas alkoholos italt takar.
A 20 és 35 év közötti korosztályból egyre többen fordulnak ezekhez az italokhoz, mint a sör alacsonyabb kalóriájú alternatívájához,
Nagy-Britanniában például több népszerű márka is verseng egymással a szupermarketek polcain. Az Aldi is nemrégiben indította el saját hasonló italát Nordic Wolf márkajelzéssel eper, citrom, málna és fekete ribizli ízekben.
A Coca-Cola márkaismertségével az italgyártó a szakértők szerint könnyen meghódíthatja a fiatalokat, hiszen nincs még igazi telítettség ezen a piacon. Keith Webb, egy kiskereskedelmi szakértő azt nyilatkozta a lapnak, hogy az EH Canning egy olyan új márka lesz, amely globálisan is elterjedhet, ám
azon nem szerepel majd a Coke márkanév, mely kizárólag a szénsavas üdítőitalokhoz kötődik.
Az italgyártó nem kommentálta az értesülést.
Nem ez lenne az első alkalom, hogy a Coca-Cola alkoholos italokat dobna piacra. Ahogy az Origo megírta, Japánban korábban már megpróbálkoztak ezzel.
Forrás: Mirror.co.uk