Az idei népszerűségi listát a Morning Consult több kategóriára is felállította. Ebből például kiderül, hogy a nemek között is komoly különbségek vannak a márkakedveltség tekintetében. Például a férfiak körében a Playstation az 5. legnépszerűbb brand, a nőknél viszont fel sem került a listára. Hasonló a helyzet a Walt Disney és a Starbucks vállalatokkal is.
Előbbi a nőknél a 10. helyen zárt, utóbbi a 15. helyen, a férfiak listájára viszont egyik sem került fel.
Politikai érdeklődés mentén is vannak eltérések, abban viszont az amerikai fiatalok egyetértenek, hogy a Netflix az egyik legjobb vállalat a világon - a Google (mint márka) csak egy hajszállal előzte meg. A konzervatív kötődésűeknél előkelő helyet foglal el a Netflix és a Dunkin Donuts, ezek a liberálisoknál a listán sincsenek. Ezzel szemben a liberális kötődésűek között a Pixar a 10., a Microsoft a 15., a konzervatívaknál viszont egyik sincs a legjobb 15-ben.
A városi és a vidéki válaszadók között is vannak eltérések. Míg a városiaknál a Disney fel sem került a listára, addig a vidékieknél az előkelő 12. helyen áll a cég. A köreikben a Sprite a 6. legjobb cég, ez viszont a városiak listájáról maradt le.
Az alábbi képre kattintva, galériában tekintheti meg az idei összetett eredményt. Ebből kiderül, hogy idén melyek voltak a legnépszerűbb vállalatok az amerikai fiatalok körében!