Az idén 11 éves Gránit Bank először nyerte el a Superbrands védjegyet eddigi eredményei és a márkaépítésbe fektetett munka elismeréseképpen.
A lakossági üzletágban alapítása óta digitális üzleti modellt megvalósító bank a minél kényelmesebb online és VideóBankon keresztüli banki ügyintézést évről évre újabb és újabb digitális innovációkkal segíti.
2020-ban a mobilapplikációban rögzíthető másodlagos azonosítókkal, a fizetési kérelem szolgáltatással és a QR-kód alapú fizetéssel teljessé tette az AFR rendszer által biztosítható innovatív szolgáltatásokat. Emellett a banknál 2020 októbere óta szelfi azonosítással is lehet teljes értékű lakossági bankszámlát nyitni, a Gránit Digitális Kártyaszolgáltatással pedig a bank összes új ügyfele vásárlásra alkalmas digitális bankkártyát igényelhet, amelyet a bankszámla aktiválást követően azonnal használhat bolti és internetes vásárlásra.
2021-ben a Gránit Bank a nyílt bankolásra építő új fizetési megoldást fejleszt, miközben a VideóBankban való szerződéskötéssel teljessé tette a babaváró kölcsön online igénylését, és elindította a jelzáloghitelezés digitalizálását is, amelynél számos elektronikus megoldás gyorsítja a hiteligénylési folyamatot, többek között az 5 perces online előbírálat.
A kiemelkedő innovációkat hozó 2020-as év egyben a Gránit Bank legeredményesebb üzleti éve is volt, amelynek végére a középbanknak számító hitelintézet mérlegfőösszege meghaladta az 573 milliárd forintot és adózás előtti eredménye - a tervezettet felülmúlva - 2 milliárd forintot érte el.
A bank éves átlagban 50 százalékos - jóval szektorátlag feletti - eredményes növekedése 2021-ben folytatódott, a mérlegfőösszeg négy hónap alatt 7 százalékkal bővült.
A bank teljesítményét az elmúlt 11 év alatt 42 díjjal jutalmazták, ezen belül 5 alkalommal nyerte el a Mastercard – év bankja versenyben „Az év leginnovatívabb bankja" címet, és ugyanebben a versenyben további hét első díjat is szerzett alapítása óta különböző kategóriákban, emellett a bank többszörös Magyar Brands innovatív márka kategóriában és számos nemzetközi elismerés birtokosa.
A Nagy-Britanniában 26 éve elindult Superbrands program célja a kiemelkedő márkák reflektorfénybe állítása, valamint követendő példák felmutatása volt. A program az indulás óta a világ minden részén ismertté vált, ma már közel 90 országban jelent különleges minősítést a Superbrands cím.