Karácsonyi kampány indul a hazai termékek vásárlásának népszerűsítésére
![](https://cdn.origo.hu/2023/12/55kyfaGizLKMUqbs2bxDCuA6npEwxrhN_r1pZaXvs1w/fill/1347/758/no/1/aHR0cHM6Ly9jbXNjZG4uYXBwLmNvbnRlbnQucHJpdmF0ZS9jb250ZW50L2QwNzlmOGFhOTI0ZjQ1ZTk5YjQ3YWJiNWUzYWIyM2E3.webp)
„Ünnepeljünk hazai termékekkel!" címmel karácsonyi kampányt indítanak gyártó és kereskedőcégek a Magyar Termék Nonprofit Kft. szervezésében. Az akcióval arra akarják felhívni a figyelmet, hogy
az ünnepi nagybevásárlások idején is érdemes figyelnünk a vásárolt áruk hazai eredetére,
mert ezzel támogatjuk a közösségünket, a magyarországi gyártócégeknél dolgozókat – mondta Benedek Eszter, a Magyar Termék Nonprofit Kft. ügyvezetője.
A Magyar Termék partnereivel összefogva első alkalommal indított karácsonyi kampányt a „Vedd a hazait! Védd a hazait!" újabb akciójaként.
A járvány kitörése után életre hívott mozgalom rövid idő alatt országosan ismertté vált, jelképe már önálló védjegyként is bejegyzett,
amit a gyártók és kereskedők előszeretettel használnak akcióikban.
A #veddahazait népszerűségére alapozva az idén augusztusban először megrendezett Hazai Termékek Hónapját, most a karácsonyi kampány követi, szintén több gyártó és kereskedő cég részvételével.
Utóbbiak között a fő támogató ezúttal a CBA. Noszlopy Zoltán, a bolthálózat kereskedelmi igazgatója arra hívta fel a figyelmet, hogy
a karácsony előtti hetekben a legnagyobb a forgalom az élelmiszerüzletekben,
a vevők ilyenkor többet költenek, ezért ebben az időszakban a hazai termékek vásárlásával az átlagosnál is jobban tudják támogatni a magyar gyártóvállalatokat, termelőket.
Noszlopy Zoltán szerint a CBA nemcsak arra buzdít, hogy „Ünnepeljünk hazai termékekkel!", hanem boltjai kínálatával lehetővé is teszi ezt.
A vásárlóik ugyanis gond nélkül megoldhatják a teljes ünnepi bevásárlásukat az üzleteikben kapható hazai árukból.
Az akció keretében a Príma webáruházában, az online.prima.hu-n a Magyar Termék védjegyes árukat tartalmazó megrendelések mellé karácsonyi mesefüzetet is adnak ajándékba.
Az „Ünnepeljünk hazai termékkel!" reklámjai tévében, óriásplakátokon, valamint a közösségi médiában is láthatóak lesznek. A „Magyar a nyerő" Facebook-oldalon a látogatók arról is szavazhatnak, hogy melyik szervezet kapja a 22 támogató gyártó és kereskedelmi lánc védjegyes termékeiből összeállított adományokat.