Kim Kardashian lesz a növényi húsokat gyártó Beyond Meat arca a cég következő kampányában.
A híresség ugyani elvállalta a „vezető íztanácsadó" pozícióját a vállalatnál
– írja a TechCrunch.
A kampány során Kardashian a saját receptjei alapján készít majd ételeket a Beyond Meat termékeinek felhasználásával, illetve más kreatív tartalmak is kapcsolódnak majd a nevéhez.
A hírre egyébként a befektetők is jól reagáltak. A vállalat részvényárfolyama 7 százalékot emelkedett kedden, azonban a kereskedési nap végére alábbhagyott a lelkesedés. A papír napon belül elérte a 26,56 dollárt is, majd 22,94 dolláron zárt.
A Beyond Meat a mostani kampányával fokozhatja a növekedését, amely az elmúlt időszakban érezhetően lelassult.
A cég közlése szerint Kardashian régi rajongója a Beyond Meat termékeinek.
Mindazonáltal nem Kim Kardashian az első híresség, aki hasonló pozíciót vállalat. 2019-ben például a szupermodell, Emily Ratajkowski lett a BABE nevű dobozos bormárka „vezető ízigazgatója".