A koronavírus-járvány következtében az online kiskereskedelem jelentős teret hódított magának, amellyel párhuzamosan az ügyfelek és vásárlók igényei is megnőttek. A Magyar Posta Zrt. – a tulajdonosi elvárásoknak megfelelően – ügyfélbarát és a 21. század követelményeinek megfelelő szolgáltatások biztosítására törekszik. Ebben jelenthet előrelépést a közös vállalat létrehozása.
A két társaság vezérigazgatója szándéknyilatkozatot írt alá fulfillment szolgáltatás kialakításáról.
A szolgáltatás kiépítésével a két társaság teljeskörű logisztikai szolgáltatást lesz képes nyújtani a vásárlói megrendeléstől egészen a kézbesítésig.
Schamschula György, a Magyar Posta Zrt vezérigazgatója kijelentette: „Az együttműködéssel a Posta bővíti szolgáltatási köreit, támogatja e-kereskedelmi partnereit, és ezzel összességében tovább erősítjük a hazai CEP piacon betöltött szerepünket. Tesszük mindezt úgy, hogy közben a partnereink és a vásárlók is jól járnak. Meggyőződésem, hogy a két cég tudása és tapasztalatai jól ötvözhetők:
a Magyar Posta hozza az e-kereskedelmi logisztikai tudását, a Waberer's pedig a raktárlogisztikát.
Barna Zsolt, a Waberer's vezérigazgatója az együttműködésről úgy fogalmazott: „A Waberer's Csoport stratégiájában kiemelt helyet foglal el az e-kereskedelemben való közreműködés. A Postával közös infrastruktúra és raktár kialakítása kapcsán lehetőségünk nyílik arra, hogy a korábbinál versenyképesebb szolgáltatáscsomagot nyújtsunk az ügyfeleinknek és meghatározó szereplők legyünk az online kiskereskedelmi piacon. Célunk a közös ügyfélkör kialakítása és bővítése."
A fejlesztés összességében a jelenleginél hatékonyabb és versenyképesebb szolgáltatást tesz elérhetővé a webáruházügyfeleknek,
miközben a vásárlók számára a kézbesítés még gyorsabbá és még pontosabbá válhat.