A Liquid Death azoknak készült, akik nem akarnak alkoholt fogyasztani, de el akarják kerülni az ezzel kapcsolatos kérdezősködést. A negyvenéves Mike Cessario találmánya
sörhöz hasonló csomagolásban kínál szénsavas és szénsavmentes ásványvizet, ezzel próbálva népszerűsíteni annak fogyasztását, különösen közösségi eseményeken.
A Liquid Death (azaz "folyékony halál") gótikus stílusú felirata és koponyát ábrázoló logója azt a hatást keltheti az emberben, hogy valamilyen alkoholos italról van szó, valójában viszont ásványvizet rejt a doboz..
Rendszeresen előfordul, hogy valaki egy eseményen, például koncerten, házibuliban, baráti összejövetelen nem akar alkoholt fogyasztani valamilyen okból, és sokszor rettentően kínos beszélgetéseket eredményezhet az erről való kérdezősködés. A Liquid Death arra próbál megoldást találni, hogy sokkal „menőbb" legyen az alkoholmentes, egészségesebb italok fogyasztása társaságban is.
Az ital elérhető szénsavas és szénsavmentes verzióban, illetve többféle gyümölcsös ízesítésben.
A vállalat nem meglepő módon rendkívül sikeres, 2021-ben 45 millió dolláros (18,3 milliárd forint) profittal számolt, idén pedig jó eséllyel 300 százalékos növekedésre számíthat.