Az elmúlt 30 évben a P&G fontos befektetővé és munkáltatóvá vált az országban. A vállalat 1991-ben 180 fővel indult, jelenleg 4 kontinens 25 nemzetisége alkotja az 1.900 fős szervezetet.
A három évtized során a P&G több mint 300 millió dollárt fektetett be magyarországi piacára,
mára két legkorszerűbb gyárát üzemelteti itt. A vállalat legmodernebb csömöri üzemében női higiénés termékeket, a gyöngyösi gyárban Braun borotvákat és Oral-B elektromos fogkeféket gyártanak a világ szinte minden országába, mind az 5 kontinensre.
A 2014-ben létrejött gyöngyösi beruházást a Külgazdasági és Külügyminisztérium és a Nemzeti Befektetési Ügynökség az év legnagyobb zöldmezős beruházása címmel ismerte el.
„Nagyon büszkék vagyunk a vállalat magyarországi fejlődésére. 1991-ben csupán néhány dolgozóval és jól ismert márkával indult el utunk Magyarországon – mondta Berkó Gábor, a Procter & Gamble Magyarország ügyvezető igazgatója.
Mára elmondhatjuk, hogy napjainkban a családok közel 90 százalékának otthonában található legalább egy P&G termék.
Beruházásaink által gyáraink a legmodernebb felszereltséggel működnek, munkavállalóink kiemelkedően korszerű munkakörülmények között dolgozhatnak."
A vállalat és márkái elkötelezettek a társadalmi nehézségek leküzdésében, a helyi közösségek támogatásában, az oktatás fejlesztésében és nem utolsó sorban a fenntartható fogyasztásra való ösztönzésben.
Az Always edukációs programja az évek során mintegy 3 millió magyar tinédzserhez jutott el,
és többezer fiatal lánynak segített megismerni a testükben végbemenő változásokat, valamint elismerten sokat tett a menstruációs szegénység leküzdéséért.
A Pampers az elmúlt 30 év során hazánkban is megmutatta a világot a babák szemével, az UNICEF „1 csomag = 1 oltás" programja révén több országban segítette a tetanuszfertőzés elleni küzdelmet, valamint évek óta támogatja a koraszülötteket, és 27 magyarországi kórház koraszülött osztályait speciális, koraszülötteknek készült pelenkával lát el. "Filozófiánk része az is, hogy a fenntarthatóságot a termék életciklusának minden szakaszába beépítjük, anélkül, hogy ez a minőség és a teljesítmény rovására menne. A tudománynak és az innovációnak köszönhetően az olyan márkáink, mint a Jar és az Ariel a háztartások víz- és energiafogyasztásának csökkentéséhez járulnak hozzá, magyarországi üzemeink zéró hulladékkibocsátással működnek, és geotermikus energia felhasználásával csökkentik a széndioxidkibocsátást."
Magyarország volt az első közép-európai ország, ahol a vállalat bevezette az Ariel mosókapszulákat,
amelyeknek legújabb innovációja, a teljesen újrahasznosítható papírcsomagolás még fenntarthatóbbá teszi a használatát.
A vállalat évek óta támogatja többek között a Magyar Vöröskereszt, a Magyar Élelmiszerbank Egyesület, az UNICEF, a Habitat for Humanity, a Magyar Máltai Szeretetszolgálat, a Magyar Ökumenikus Segélyszervezet és az SOS Gyermekfalvak munkáját, közreműködésükkel többmilliárd forintot adományozott a rászorulóknak termék- és pénzadomány formájában.
A cég a rendszerváltás után az elsők között kínált részvénytulajdont dolgozóinak a részvényesi programon keresztül, amely jelenleg is sikeresen működik. A nemek közötti esélyegyenlőségért tett erőfeszítésük életre hívta Share the Care apasági programot, amely 8 hét szabadságot kínál magyar édesapáknak bővülő családjuk támogatására.
A 2018-as Merck akvizíció eredményeként a hazai Personal Health Care divízió olyan világszerte elismert és kategóriavezető, vény nélkül kapható termékeket képvisel, mint a Nasivin, a Cebion, a Wick Vaporub, a Femibion, a D-Vion, a Vigantol, az Angimed és a Flexagil.