Amikor a lengyelek két éve bemutatták az első két elektromos modelljüket, még nem lehetett tudni, milyen padlólemezre épülnek az autók - írja a Villanyautók.hu. Mindössze annyit árultak el, hogy egy nagy autógyártótól vásárolják majd a technológiát, meg is indultak a találgatások, hogy vajon a Volkswagen MEB platformja, a Hyundai Csoport E-GMP-je, vagy esetleg a Toyota e-TNGA-ja lesz a kiválasztott. Egyik tipp sem nyert,
az Izera modelljei alá a Sustainable Experience Architecture (SEA) kerül, amit a kínai Geelytől kapnak.
A bejelentés szerint egyébként a kínaiak nem szállítanak padlólemezt, sem annak alkatrészeit Lengyelországba, mindössze használati jogot adtak a SEA-ra. A platformot lengyel beszállítók termékeiből rakják össze a Geely védjegyei és tervrajzai alapján.
Az Izera első villanyautója egy kompakt SUV lesz, amely a jelenlegi tervek szerint 2025 végén gurulhat le a gyártósorokról.