Az üzlet azonban az elmúlt években nem volt túl virágzó, ugyanis a Victoria Beckham Holdings Ltd. legfrissebb beszámolói szerint 2021-ben 5,88 millió font (2,6 milliárd forint) veszteséget termelt, 2020-ban pedig 8,58 milliós (3,87 milliárd forint) veszteséggel zárt. Idáig
az összesített veszteség 66,3 millió font (29,95 milliárd forint) volt, és az igazgatóknak sem fizettek osztalékot.
A hatalmas veszteségek ellenére azonban a "Victoria-birodalom" reménye még nincs teljesen veszve, ugyanis a hírek arról is szólnak, hogy az eladások mostanában újra megnövekedtek, köszönhetően annak, hogy a luxusdivat üzletág új ügyfelekkel bővült világszerte, de főként Európában és a Közel-Keleten.
A héten benyújtott éves beszámolók szerint a márka ráadásul új termékeket is piacra dobott, a bőráruk és a VB Body termékcsalád bevezetésével. Ehhez viszont 2 millió font (903 millió forint) "készpénz-injekcióra" volt szükség, és a részvényesek további 0,6 millió font (271 millió forint) kölcsönt nyújtottak a csoportnak.
A márka legújabb darabjait egyébként tavaly Párizsban is bemutatták, az egyikben épp a képen látható Bella Hadid vonult fel a kifutón:
A jelentések szerint ezek a fejlemények, akár újra nyereségessé tehetik a csoportot, amelyet még 2011-ben az év dizájner márkájának is választották az Egyesült Királyságban.
Bár ha Victoria Bekham-nek befuccsolna az üzlet, a családnak valószínűleg úgy sem kell a nélkülözéstől tartania, hiszen 2022-ben az ex-Spice girls férje, David Beckham 150 millió font (67,7 milliárd forint) értékű üzletet kötött
a katari turizmus népszerűsítésére.