A márka profitja 1997-ben szökött az egekbe az ikonikus "angel", magyarul "angyal"-koncepció bevezetésével. Ekkorra tehető az, amikortól a cég rendszeresen a világ legszebb szupermodelljeit terelte össze a kifutóra, akik vékony fehérneműt és szárnyakat viseltek a műsorban.
Azonban az évek során a céget rengeteg kritika érte a sokszínűség hiánya, és a tökéletes női test idealizálása miatt, hogy csak néhányat említsünk ezek közül.
A kifutóshow-t pedig ezen kritikák, és a tarthatatlan költségek hatására 2019-ben felfüggesztették.
Az Origo is beszámolt róla korábban, hogy az Egyesült Államok és a világ egyik legismertebb fehérnemű márkája, illetve divatháza nevében Martin Waters vezérigazgató a befektetőknek tartott prezentációjában indoklásként elmondta, hogy
az elkövetkező években már úgy fogják újradefiniálni a produkciót, hogy az kulturálisan releváns legyen"
S bár nem kizárt, hogy az egykori hibátlan testű topmodellek az új bemutatókon is feltűnnek majd, azonban már érett modellként, és semmiképp sem angyalként:
Például az idén 41 éves Adriana Lima 1999-től volt a márka angyala, és 18 műsorukban szerepelt, egészen az utolsó eseményig 2018-ban.
Az alábbi képen látható brazil szupermodellt 2017-ben még a "legértékesebb Victoria's Secret Angel"-nek nevezték:
Az egygyermekes anyuka azóta többek közt a Guess és a Maybelline arca lett, de a GQ és a Marie Claire borítóin is feltűnt, a közelmúltban pedig a Victoria's Secret illatának, a Heavenly Eau de Parfumnek lett a modellje.
Az alábbi képen a szépség egy friss fotója látható:
A cikk még nem ért véget. Lapozzon, hogy lássa az egykori angyalokról mostanában készült képeket!