Egy magyar termék piacvezető lett a világ legnépesebb országában
![Új gyártósort épített a Hell Energy Szikszón](https://cdn.origo.hu/2023/12/an7H_T5Gvdph4lvIAbQOvX1Nk-dR6c5P1vEeE49Tsg4/fill/1347/758/no/1/aHR0cHM6Ly9jbXNjZG4uYXBwLmNvbnRlbnQucHJpdmF0ZS9jb250ZW50LzY0MzgwMWI1MDUyNjRiNjdhOTQwYzY5MTE5ZjAyZTcz.webp)
Az eladott darabszámot tekintve a Hell Energy
minden versenytársát felülmúlta Indiában: az első helyre került az energiaitalok aludobozos szegmensében.
Emeli a siker fényét, hogy a korábbi vezető márka 20 éve birtokolta ezt a pozíciót.
A Hell Energy 2018-ban jelent meg az energiaitalok piacán a világ legnépesebb országában, azaz 5 év alatt sikerült az élre törnie a "can" (aludobozos) kategóriában.
A friss siker a 100 százalékban magyar tulajdonú cég egyedülálló koncepcióját és stratégiáját dicséri amellyel tovább erősíti nemzetközi jelenlétét - írja a Blikk. Termékeikben - ahogy arról az Origo beszámolt - a legújabb vívmányokat is alkalmazzák, így például a mesterséges intelligencia innovációs tudását.