A Life's Good (Az élet szép) szlogen az LG termékein, szolgáltatásain és kommunikációján keresztül a
minőségi élet és az értékes pillanatok megélésének üzenetét hordozza az ügyfelek számára.
A vállalat küldetését pedig az Innovation for a Better Life (Innováció a jobb életért) kifejezés foglalja össze, ami azt jelenti, hogy a társaság egy minőségibb élet, és jobb jövő kialakításán dolgozik.
Az új márkastratégiával együtt megújul az LG vizuális arculata is, amely élénk és interaktív elemeket ötvözve tünteti fel új színben a márkát.
Az új márkastratégia nemcsak a vállalat egyedi identitását erősíti, hanem azt is, hogy hajlandó és képes a generációkkal együtt fejlődni,
és elkötelezett az innováció iránt a még jobb ügyfélélmény elérése érdekében. A tervek szerint a vizuális elemek idén már minden ügyfélkapcsolati ponton megjelennek majd.