Veres András, az egyház püspöke szerint tavalyi kampányuk, az "1000 éve velünk és értünk" címmel sikeres volt. Az idén azonban más célt tűztek ki célul, nevezetesen a karitatív feladatok fontosságára kívánják felhívni a figyelmet. A testvéri szeretet az idei üzenet, amelyet az ország 400 helyén - egyenlő arányban a városok és a falvak között - plakátoznak ki. Továbbá társadalmi célú hirdetésként az országos, a regionális és a helyi elektronikus médiumokban, illetve az írott sajtóban is közzéteszik.
A püspök ugyanakkor nem kívánta elárulni, hogy a tavalyi és az idei kampányuk mennyi pénzbe került. Mint mondta, számítottak ezekre a kérdésekre, ezért utána néztek, hogy a gazdasági szférában, hogyan nyilatkoznak ezekről az ügyekről. Tapasztalatuk szerint a cégek üzleti titokként, belügyként kezelik ezt a kérdést, ezért az egyház sem kívánja nyilvánosságra hozni költségeit. Felhívta ugyanakkor a figyelmet arra, hogy közcélú hirdetésként olcsóbban tudják megszerezni a plakáthelyeket, a reklámhelyeket, mint egyébként.
[origo]