Nagy meglepetés volt 2002-ben a Stílusok keverve megjelenése, hiszen a hiphop műfajában inkább a rivalizálás jellemző, mint egymás hátba veregetése. Az pedig, hogy egy albumon teljesen eltérő karakterű zenészek vendégszerepeljenek, már eseményszámba ment itthon, bár az amerikai rapperek előszeretettel dolgoznak vendégekkel. A rockos Nyers és Warpigs, az elektronikus zenében utazó Anima Sound System, a hiphopper Sub Bass Monster, a reggae hazai nagyköveteként tisztelt Ladánybene 27, illetve a pop vonalból Roy és Ádám, a Zanzibár és a Unique énekesnői, valamint Gergely Éva (Emi.Rulez!) közreműködésével készült album még a józsefvárosi fiúkat általában kerülő szakemberek és hallgatók körében is pozitív fogadtatásra talált.
A most megjelenő album címében hordozza a stílusok között húzódó határvonalak további feszegetését, hiszen Ricsipí és Qka MC a populárisabb zenéktől kezdenek elmozdulni a XX. század egyes időszakaiban széles körben kedvelt, illetve egyes országokban népszerű, ámde manapság inkább a rétegzenébe visszalépő stílusok felé. A lemezre így kerülhetett swing, country, latin jazz, funky, sőt, még egy kis "opera" is, és valljuk be, ezen kombinációk csak még jobban felkeltik az érdeklődést. Csakúgy, mint a neves közreműködők: a sok gyermek életét meghatározó 100 Folk Celsiusról elsőre nem a hiphopra asszociálnánk, ugyanakkor az LGT egykori oszlopos tagja, Somló Tamás már nem kezdő a "szakmában", hiszen 1992-ben közreműködött a Rapülők albumán.
A 19 számot tartalmazó Nincs határ első kislemez dalát idén rendhagyó módon a rajongók választották ki. A kiadó és a két rapper nem tudta eldönteni, melyik szám legyen a lemez első slágere, így júniusban közönségtalálkozót szerveztek, ahol a szerencsések tesztelhették a számokat. A választás végül a Cotton Club Singers-szel közös, Először mindenki béna című dalra esett, amely pár hete az album verzió mellet öt feldolgozásban is meghallgatható a maxin.