Billie Eilish Bad Guy című dala volt 2019 legkelendőbb kislemeze. A 18 éves amerikai énekes-dalszerző slágerét 19,5 millióan vették meg, töltötték le vagy streamelték világszerte. A londoni székhelyű közölte nemzetközi lemezipari szövetség (IFPI) adatai alapján Billie Eilish mögött Lil Nas X végzett Old Town Road című dalával, amely 18,4 milliós eladást produkált világszerte, a harmadik helyre pedig Shawn Mendes és Camila Cabello kislemeze, a Senorita futott be 16,1 millióval.
A tizes listára még Post Malone és SwaeLee, Ariana Grande, Tones and I, Ed Sheeran és Justin Bieber, Lady Gaga és Bradley Cooper, Lewis Capaldi, valamint Halsey fértek fel.
A tavaly a könnyűzenei elitbe berobbant Billie Eilish Bad Guy című dala tizenöt országban vezette a slágerlistát, idén két Grammy-díjat is kapott. A szám az énekes első stúdióalbuma, a When We All Fall Asleep, Where Do We Go? ötödik kislemezeként jelent meg egy évvel ezelőtt.Billie Eilish legújabb dala, a No Time to Die a friss James Bond-film betétdala, a filmszéria történetében a megjelenése első hetében legnagyobb eladást elért dal lett a brit listákon 10,6 milliós streameléssel.
Érdekesség, hogy a fiatal előadónő jellemzően nagyon bő ruhákban jár. Erről korábban azt mondta, hogy azért döntött így, mert ha kicsi, alig takaró darabokban ugrálna, valószínűleg nem tisztelnék a rajongói, és
azt sem szerette volna, hogy szexualizálja a média.
A napokban indult, világ körüli turnéjának első koncertjét érdekes megoldással élt. A LED-falon egy olyan videót játszottak le, amin ő szép lassan melltartóig levetkőzik.
Közben pedig egy beszédet is mondott az énekesnő, ami arról szól, hogy ki mit lát az ő testéből, az öltözékéből, ki mire használja a látványt, ki milyen véleményt alkot, azzal mit ér el. Az akcióval, és általában az öltözködésével egyértelműen az úgynevezett body shaming ellen küzd. A kifejezés azokra a tevékenységekre utal, amikor valakinek a testalkatáról nyilvánítanak véleményt, leginkább nyilvánosan.