A magyar csapat eredményei:
Aranyérem
0
Ezüstérem
0
Bronzérem
1
HUNMuhari Eszter
19:25VívásEszter Muhari-Auriane Mallo-Breton

A Spotify 2021-től már Dél-Koreában is elérhető lesz

Daniel Ek, Spotify
Daniel Ek, CEO of Swedish music streaming service Spotify, gestures as he makes a speech at a press conference in Tokyo on September 29, 2016. Spotify kicked off its services in Japan on September 29. / AFP PHOTO / TORU YAMANAKA
Vágólapra másolva!
A Spotify hétfőn bejelentette, hogy 2021 első felében elindítja szolgáltatását Dél-Koreában. A már most is a világ legnépszerűbb előfizetéses audió streaming szolgáltatója több mint 60 millió zeneszámhoz és 4 milliárdnál is több lejátszási listához biztosít majd hozzáférést a koreai hallgatók számára. 
Vágólapra másolva!

A 2006-ban alapított svéd Spotify hétfőn bejelentette, hogy 2021 első felében elindítja szolgáltatását Dél-Koreában is. A már most is a világ legnépszerűbb előfizetéses audió streaming szolgáltatója több mint

60 millió zeneszámhoz és 4 milliárdnál is több lejátszási listához biztosít majd hozzáférést a koreai hallgatók számára.

A szolgáltatás elérhetővé válása lehetővé teszi a koreai művészeknek, hogy kapcsolatot létesíthessenek a helyi zenerajongóikkal és a Spotify 320 millió felhasználójával világszerte. Ugyanakkor a Spotifyon keresztül a koreai hallgatók számára hozzáférhetővé válnak a világ különféle részein élő művészek alkotásai és a nemzetközi zenei kínálat is.

Daniel Ek, a Spotify svéd, mikor a szolgáltatás elérhetővé vált Japánban Forrás: AFP/Toru Yamanaka

A világ egyik leggyorsabban növekvő, jelentős zenei piacának és a globális szinten is a hatodik legnagyobb zenepiacnak számító Dél-Korea kulcsfontosságú a Spotify számára azon küldetésének teljesítése szempontjából, hogy egymillió kreatív alkotónak lehetőséget biztosítson a művészetük gyakorlása révén való megélhetésre, ugyanakkor zenerajongók milliárdjainak arra, hogy élvezzék ezeket az alkotásokat és inspirációt merítsenek belőlük. A Spotify segíteni szeretné a koreai zenestreaming ökoszisztéma növekedésének felgyorsítását, hogy a művészek, a lemezkiadók, a forgalmazók és a rajongók egyaránt élvezhessék egy fejlett zenepiac előnyeit. „Izgatottan várjuk szolgáltatásunk közeljövőben való elindulását Dél-Koreában, amely a zene, a kultúra és a technológiai innováció elismert központjának számít” – nyilatkozta Alex Norström, a Spotify Chief Freemium Business üzletágának vezető tisztviselője. „A Spotify már jó néhány éve együttműködik a koreai zeneipar szereplőivel.

és így lehetővé téve annak felfedezését a világ minden táján, Ázsiától kezdve Dél-Amerikán és Európán keresztül egészen a Közel-Keletig. Nagy várakozással tekintünk a nagyra becsült koreai partnereinkkel való együttműködés elé, mely révén további koreai művészeket fedezhetünk fel és összekapcsolhatjuk őket dél-koreai és a világ többi részén élő rajongóikkal” – mondta.

Mióta a Spotify 2014-ben bemutatta első K-Pop lejátszási listáját, a hallgatók több mint 180 milliárd percnyi ebbe a műfajba tartozó zeneanyagot töltöttek le, és 120 milliónál is több K-Pop zeneszámot adtak hozzá lejátszási listáikhoz a Spotifyon. A K-Pop hallgatógárda aránya több mint 2000 százalékkal nőtt az utóbbi hat évben. Ma már a Spotify K-Pop műfajt kínáló szegmensében a koreai zene széles kínálata érhető el, ideértve a K-popot, a hiphopot, az indie-t, az OST-t, a R&B-t és számos egyéb változatot, valamint a frissen felfedezett K-zenei tehetségeket bemutató 'RADAR Korea' elnevezésű lejátszási listát is, továbbá a Spotify globális szintű, feltörekvő művészeket népszerűsítő programjának egy részét. A szegmens több mint 64 országban mutatja be a helyi alkotókat, ideértve Oroszországot, Indiát, Brazíliát és az Egyesült Arab Emírségeket is.

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Origo Google News oldalán is!