Transzneműekkel indított szexuális jellegű reklámot egy áruházlánc Ausztriában

Vágólapra másolva!
Ausztriában az egyik multi, a Penny olyan kampányt indított az élelmiszerek reklámozására, amelynek keretén belül transzneműek (transzgenderek) népszerűsítik a termékeiket, ezen keresztül pedig a baloldali körökben divatos transzidentitást. A reklámújságokat gyermekek is láthatják.
Vágólapra másolva!

Ausztriában a német tulajdonban lévő Penny Market olyan reklámkampányt indított, amelynek keretén belül

transzneműek (transzgenderek) reklámozzák az élelmiszereket.

Forrás: Origo

A kampány neve Aufregend, ami magyarul izgatót jelent.

A reklámújságokban szereplő transzgendereket baloldali körökben egyébként drag queennek nevezik. A fotók alapján azonban eléggé egyértelmű, hogy ők tulajdonképpen nőnek öltözött, erősen túlsminkelt férfiak.

A reklámkampányban a legvisszataszítóbb dolog az, hogy azokat gyermekek is láthatják.

Forrás: Origo

Ebből pedig egészen nyilvánvaló, hogy

a gyermekek felé is közvetítenek szexuális tartalmú üzeneteket, amelynek a célja a termékek reklámozása mellett a baloldali körökben divatos transzidentitás népszerűsítése a legkisebbeknek.

A Penny osztrák kampánya egy újabb bizonyíték arra nézve, hogy

meg kell védeni a gyermekeket az ilyen jellegű káros hatásoktól.

Többek között ezért is fogadták el Magyarországon a pedofilellenes törvényt, hiszen Magyarországon is van például Penny. De a jövőben hasonló jellegű, transzidentitást népszerűsítő kampányra Magyarországon nem kerülhet sor.

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Origo Google News oldalán is!