A Barnett és a Boeing közötti ügyről korábban részletesen írtunk, ennek lényege szerint a minőségügyi vezetőként dolgozó Barnett panaszt tett az amerikai Szövetségi Légügyi Hivatalnál (FAA), azzal, hogy hosszú útra tervezett Dreamlinereknél selejtes alkatrészek miatt
nem működnek megfelelően vészhelyzet esetén az oxigénmaszkok.
Barnett szerint a munkások nyomás alatt dolgoztak, tartaniuk kellett a gyártási terveket, ezért fordult elő, hogy rossz minőségű alkatrészeket szereltek a repülőgépekbe. A Boeing tagadott, és az ügyet bár vizsgálta a hatóság, különösebb következménye nem lett.
Barnett 2017-ben nyugdíjba ment, de pert indított egykori cége ellen. Idén március kilencedikén,
nem sokkal azután, hogy a Boeing ügyvédei meghallgatták, holtan találták a teherautójában
egy szállodai parkolóban. Az eddigi adatok szerint halálát önkezűség okozta, vagyis öngyilkos lett. A Boeing közleményben nyilvánított részvétet a halála miatt. (BBC)
Ha Ön, vagy valaki a környezetében krízishelyzetben van, hívja mobilról is a 116-123 ingyenes lelki elsősegély számot!