Ahogyan az Origo is megírta, egyre-másra érkeznek a hírek a Soros médiabirodalom terjeszkedéséről. Soros befektetési cége, a Soros Fund Management februárban 400 millió dollárt pumpált az Audacyba, amely Amerikában több mint 220 állomást üzemeltet, és az iHeartMedia után a második legnépszerűbb rádióállomás-hálózat, amely korábban konzervatív szakértőknek is teret adott. Ám ez nem volt elég Sorosnak, szeptember közepén további médiafelületeket vásárolt - írja a Magyar Nemzet.
A szokásos felügyeleti eljárást megkerülve, a demokrata bizottsági tagok szavazatával soron kívül tudott vásárolni Soros György.
A vásárlásra tett ajánlatához Soros külföldi befektetést vett igénybe, és egy beadványban azt kérte, hogy a bizottság tegyen kivételt a szokásos felülvizsgálati eljárás alól. A Soros-birodalomnak sürgős volt az ügylet, hiszen így tudták biztosítani befolyásuk fokozását az amerikai elnökválasztás során, amelyben nyíltan és egyértelműen a demokratákat támogatják - írja a lap.
Ezzel még nincs vége, nem elég csak befolyásolni propagandával a szavazókat, a leadott szavazatot nem lehet akárhogy számolni. A Magyar Nemzet feltárja cikkében, hogy Sorosék milyen kapcsoltban állnak azzal a céggel, amely 28 tagállamban van jelen és részt vett a szavazatok számlálásában 2020-ban.
A Dominion Voting irodai szintet oszt meg azzal a Tides Alapítvánnyal – később Make Wayre változtatta nevét –, amely egy szélsőbaloldali ökoradikális jótékonysági szervezet, és amely a Soros Györgytől kapott pénz eljuttatását irányítja kisebb csoportok és szervezetek számára.
Soros György radikális alkalmazottai képesek voltak hozzáférni a szavazatszámláló cég infrastruktúrájához, az íróasztalokhoz, iratszekrényekhez, szerverekhez, de még a Dominion Voting wifijéhez is.