A kampány nagy jelentősséggel bír az Ultimo számára, mivel New Yorkban kívánnak boltot nyitni. A nagy üzleti lépés előtt fontos, hogy megfelelő reklámarcot válasszanak termékeik népszerűsítéséhez. Az nem kérdéses, hogy a Született feleségek című sorozat híressé vált szereplői nagyszerűek lennének erre. Most már csak azt kell eldönteniünk, hogy Eva Longoria vagy Nicollette Sheridan legyen-e a fehérneműcég új arca.
Az egyik bennfentes beszámolója szerint még nem született konkrét döntés, de szerinte Eva sokkal nagyobb esélyekkel indul feltűnő szépségével és vékony alakjával. "Néhány hét kell még ahhoz, hogy a vállalat vezetősége végső döntést hozzon, de én azt hiszem, már most eldőlt, hogy Eva lesz a tuti befutó."
Bárki is nyerje a versenyt, komoly kihívás elé néz, ugyanis Rachel Huntert kell váltania a vállalat reklámarcaként, aki korábbi modellként 18 millió fontot hozott a cégnek. A vezetők pedig az új bolt megnyitásától és egy új modell bemutatásától nagyobb forgalmat remélnek, így nagy a tét. Eva Longoria jelenleg a L'Oreal modelljeként dolgozik, így még azt sem tudni, hogy mikor vállalhatná az új állást.