Csupán annyit kellett volna tennie a nemrég elvált színésznőnek, hogy nyilvános megjelenéseikor a Tarrant Apparel Group (TAG) divatcég ruháit hordja, a divattal kapcsolatos sajtókérdéseknél pedig kiemeli a brand nevét. Úgy tűnik, Jessica Simpson számára ez nehéz feladatnak bizonyult, mert a cég tegnap bejelentette, hogy 100 millió dolláros pert akaszt a popsztár nyakába szerződésszegés miatt.
Az együttműködés, amely 2004 végén jött létre az idősebbik Simpson lány és a TAG között, arról szólt, hogy az énekesnő három éven keresztül a női sportruházatot gyártó vállalat termékeit népszerűsíti, a cég pedig használhatja Jessica nevét és arcát a reklámjaihoz. Ezért cserébe összesen 3,8 millió dollárt fizettek ki a szőke szépségnek, aki azonban két év után mintha beleunt volna élő reklámfelület szerepébe.
A vállalat kifogásai szerint a popsztár mostanában nem hordja az általuk gyártott JS és Princy almárkákat, és amikor kedvenc ruhamárkájáról kérdezték az újságírók, akkor is egy másik divatcéget nevezett meg, hatalmas károkat okozva ezzel a TAG-nek.
Jessica a szóvivőjén keresztül úgy üzent a sajtónak és a vállalatnak egyaránt, hogy ő "nem követett el szerződésszegést, és a végsőkig harcol, hogy bebizonyítsa az igazát". A divatbotrány a bíróságon folytatódik.