A Brit Filmtanács (UK Film Council) üzletet kötött a fodrászatokkal, hogy a brit rövidfilmkínálatból állítsák össze a műsort. A filmtanács évente 150 rövidfilm elkészítését támogatja, és ezentúl ezek megtekinthetőek is lesznek, miközben az ember a frizurájára várakozik.
A filmes szakemberek azért döntöttek a fodrászszalonok felszerelése mellett, mert szeretnék a brit nőket jobban megismertetni a hazai filmekkel. A britek 70 százaléka legalább évente egyszer elmegy moziba, 26 százalékuk pedig havonta egyszer. A mozik száma viszont kevés, ezért a brit filmeknek kicsi az esélyük arra, hogy széles közönséghez jussanak el.
A plazmaképernyőket a fodrászatokba felszerelő cég szerint a fodrásznál töltött várakozási idő nagyszerű alkalom a szórakozásra. Sarah Whetham, a cég munkatársa elmondta: - A visszajelzések, amelyeket kapunk, azt mutatják, hogy az emberek igénylik a szórakozást ebben a máskülönben elfecsérelt várakozási időben.