Noha aktuálisan épp komoly megtorpanás van a villanyautó-értékesítések terén, a Porsche gyár nem változtat a menetrenden, és villanyautóra váltja a legnagyobb volument produkáló Macan modellsorozatát és a 718 Boxster/Cayman párost is. A Macan villanyautót már korábban megismertük, most pedig még a sorozatgyártás megindulása előtt kiszélesítették a választékot, hogy még több vásárlót ösztönözzenek döntésre.
Az egyszerűen Porsche Macan névre hallgató alapváltozat csak hátsó hajtómotort kap 340 LE/563 Nm teljesítménnyel, overboost funkcióval pár pillanatig 360 lóerő áll a vezető rendelkezésére. Az első hajtómotorról való lemondás miatt ez a kivitel 110 kg-mal könnyebb a Macan 4-nél, megtartja a 100 kWh kapacitású telepet, a hatótávolság akár 641 km is lehet. A 0-100 km/óra gyorsulás 5,7 másodperc alatt letudható, a csúcssebesség 220 km/óra. A másik új modellváltozat a Macan 4 és a Macan Turbo közötti lépcsőfok, a Macan 4S, amelynél a 2 hajtómotor összkerékhajtás rendszerteljesítménye 449 LE/784 Nm, overboost funkcióval pár pillanatig 509 LE áll a vezető rendelkezésére, rajtautomatikánál 820 Nm a rendszernyomaték. Itt akár 606 km lehet a hatóvtávolság, a 0-100 km/óra gyorsulás 4,1 másodperc alatt letudható, a csúcssebesség 240 km/óra. Minden Porsche Macan villanyautónál alapfelszerelésként adják a légrugózást, opciós a hátsókerék-kormányzás és modelltől függően az elektronikus vezérlésű lengéscsillapítás.
Új az opciós felszerelések listáján az Off-Road Design csomag, amely Vezúv-szürke vagy színre fújt lehet. A módosított első lökhárító javítja az első terepszöget, a hasmagasság terepfokozatban már 195 mm, ami 10 mm-es javulást jelent; ezzel nem csak földutakon, de például meredek garázslejárókon is könnyen tud közlekedni a Porsche Macan.