Különleges okból készül még több szombati futamra az F1, már a helyszínek is megvannak
Rengeteg módosítás lesz a jövő évi versenynaptárban.
Rengeteg módosítás lesz a jövő évi versenynaptárban.
A rekord azonban így is meglehet.
A nyári leállás mintájára jöhet a kötelező téli szünet.
Erős kétségek merültek fel a Kínai Nagydíj jövő évi visszatérésével kapcsolatban.
Eredetileg úgy szólt a terv, hogy a most épülő pálya felváltja a jelenlegi helyszínt.
A versenyzők életét kockáztatják azzal, hogy minden évben a tájfunszezonban rendezik meg a Japán Nagydíjat.
A Haas csapatfőnöke látja az igényt a sok versenyre, ezért nem panaszkodik a 24 állomásra.
A belgiumi futam áthelyezése a Hungaroringre is hatással lehet.
Egy másik helyszín visszamondta a 2023-as szereplést, így Spa még egy évig a naptárban marad.
Úgy néz ki, jövőre még a bajnokság része maradhat Spa-Franchorchamps.
Ugyanakkor később visszatérhet a programba a futam.
Nem csak a pénz számít a bajnokság helyszíneinek megválasztásánál, állítja Domenicali.
A több szempontból is történelminek ígérkező Ausztrál Nagydíjat korábban rendezik meg, mint idén.
A futam promótere a legmagasabb szintekig elmegy annak érdekében, hogy hazájában tartsa az F1-et.
A leghosszabb pályájú futam Forma-1-es szerződése idén lejár.
Júliusban négy versenyhétvégét is rendeznek - megvizsgáltuk, milyen hatással lehet ez a pilótákra, és mikor volt ilyenre példa.
Kilenc alkalommal már otthont adott versenynek, ám 1981 óta egyszer sem.
Szerződést hosszabbítottak az Ausztrál Nagydíjjal, 2035-ig Melbourne marad a helyszín.
A brit pilóta szeretné, ha Dél-Afrika visszatérne a versenynaptárba, ami már jövőre megtörténhet.